..

Persahabatan ,ia lebih sukar dari ADDMATH, lebih rumit dari FIZIK ,lebih susah dari BIOLOGY, tapi persahabatan tak sebosan SEJARAH...

Jadi kita pasti kan mesti ade CHEMISTRY antara Kita....

Barulah persahabatan dapat difahami kerna persahabatan itu SEINDAH PENDIDIKAN ISLAM ..

Selasa, 14 Mei 2013

komenteuga eobs - seubnida ( korean )


assalamualaikum ..
haha,,,hari ni aku bajet cakap korea la pulak..sebab terpengaruh televisyen +
youtube + fb + macam - macm laaa.. maksd tajuk aku tu ,,mmm sebenar nya no comments
ja..huhu, baru2 ni aku ada check prmohonan untuk matrikulasi...

oMG....

jauh bebenor nya aku dapat ..dekat kuala pilah ,negeri 9





aku ingat kot da tak dapat matrik , sebab result aku tak la secantik result2 korang.. lagi pun
dulu ni kos aku sc tulen...tapi time apply borang matrik aku apply acc,...
hoho...
tak tau la cam nerw nanti,..
INSYAALLAH aku harap sangat aku boleh lakukan yang terbaik kali ni..
aku dah tak mau dah zaman kegelapan dulu...
hahahaha..

nite [ miss u MR.right ]







Tiada ulasan:

Catat Ulasan