..

Persahabatan ,ia lebih sukar dari ADDMATH, lebih rumit dari FIZIK ,lebih susah dari BIOLOGY, tapi persahabatan tak sebosan SEJARAH...

Jadi kita pasti kan mesti ade CHEMISTRY antara Kita....

Barulah persahabatan dapat difahami kerna persahabatan itu SEINDAH PENDIDIKAN ISLAM ..

Khamis, 16 Mei 2013

hohoho (0_0)







o0maigoo0ss...o0maigoo0ss...!!!!!

mesti korang semua nak tau sebab apa kan kucing neh terkejut,,kehkehkeh
ni la kucing paling ober kat dunia ,,
terkejut sampai bule cakap,,,
huahuahua

dia terkejut sebabbbbb tadi MR.right kol aku tadi,
hokhokhok
gumbira siott,,!!
hahahahha
aku ingat MR.right marah lagi kat aku pasal petang semalam..

cuma

MR.right cakap dia tak ambik hati pon ,,,cuma ambik jantong ja pasal hal semalam tu,,
hoho
,,,,,,
aku tau MR.right marah,,,
tapi  mmm biar laaa kat dia
(-=-=-)

sori ya !
aku neh jenis perempuan yang tak pandai untuk pujok memujuk  =.=
so kalau MR.right merajuk sila lah anda pujuk diri anda sendiri,,
waaaahaahahhahahah  :)
buang masa je pujuk-memujuk ni
nanti kalau aku tak pujuk pon MR.right tetap akan kol aku jugakkkk,,
hahahhahaha
sebab tu la aku tak pernah pujuk dia sebelum niii
hehehehe

bubyebubbyee!


miss u MR.right


Tiada ulasan:

Catat Ulasan